27 Лип

Доцільність використання різних типів велозамків на прикладі модельного ряду OnGuard.

Велосипедні крадіжки в нашій країні набувають немислимих масштабів, і боротися з ними треба. Звичайно, єдиний випадок, коли можна сказати, що велосипед в безпеці – це коли він пристебнутий двома U-Lock’ами до кованого забору поліцейської дільниці, знаходиться в полі вашого зору і на вашому автоматі Калашникова знятий запобіжник. Але життя не таке просте, тож іноді доводиться порушувати ці прості правила зберігання велосипеда. І тут важливо донести до наших покупців (особливо новачків), в якій ситуації доцільно використання того чи іншого протиугонного пристрою. Давайте розглянемо на прикладі модельного ряду OnGuard.

Подейкують, що звичайного замка-троса типу Akita, Doberman цілком достатньо, щоб пристебнути велосипед в зоні видимості і людному місці. Наприклад, коли п’єте каву в кафе за скляною вітриною, або граєте в футбол на майданчику. Голими руками такий замок не візьмеш, тому звичайні маргінали пройдуть повз. А ось щоб відімкнути такий замок у професіонала, озброєного болторізом, піде секунд 15-20 – достатня фора для того, щоб наприклад через скляну вітрину побачити біду і прибігти на виручку своєму байку.

Ми ж переконані, що трос годиться лише як додатковий захист велосипеда. Причина проста: перекусити його можна звичайними кусачками за ті ж 15 секунд.  Або трішки довше – зламати голими руками. Маєте в тому сумніви? Ось перегляньте відео:

Іноді такі троси додатково обмотуються (армуються) алюмінієвої спіраллю товщиною близько 20мм. Приклад – серія Rottweiler. З таким замком в будь-якому випадку доведеться повозитися, час його взлому збільшується – в принципі, якщо ви побачите, що хтось порається над вашим велосипедом, можна встигнути допити каву в кафе. Але збігати в супермаркет за покупками – ні!!!

Важливо розуміти, що в цьому сегменті взагалі не важливо, замикається чи замок ключем або на коді – сам замковий механізм ніхто чіпати не буде, найвразливіше місце – це трос.

Найнадійнішими із замків визнані U-Lock’и. Якщо ми говоримо про бодай трохи якісний виробі (а вже тим більше про OnGuard), то загартовану скобу товщиною більш 12мм не перекусиш непрофесійним болторізом – улюбленим знаряддям велокрадіїв. Такий бастіон можна взяти ножівкою (займе кілька годин), болгаркою від 2 до 10 хвилин (уявляєте, скільки буде шуму?), газозварюванням і т.п. Тобто, пристебнутий таким замком велосипед вже можна залишити без нагляду в людному місці на якийсь час. Але, за допомогою U-Lock’а можна пристебнути лише раму велосипеда. Але не дорогі запчастини… Як ви думаєте, чи стануть випадкові свідки піднімати шум, якщо хтось почне розбирати ваш велосипед на стоянці супермаркету? Нехай кожен сам для себе відповість на це питання.

OnGuard пропонує U-Lock’и серії Pitbull і Bulldog, де Pitbull – найбільш захищений варіант, з замковим механізмом X4P, замикаючим кожен кінець скоби з двох сторін. Справа в тому, що перші U-Lock’и (і найдешевші з сучасних) були не стійкі до скручування – не витримував саме запірний механізм.

Не можна пройти повз такого варіанту, як загартований, армований титаном ланцюг типу Beast і Mastiff. По надійності вони не поступаються U-Lock’ам, але набагато зручніше в зберіганні та перевезенні, ну і пристебнути гнучким довгим ланцюгом можна не тільки раму, а й одне – два колеса. Зручно також відбиватися від хуліганів, собак, торгових агентів. Круто також те, що ціни на такі ланцюга починаються від 25 $, що дуже близько до цін на звичайні тросові замки від деяких виробників.

На жаль, OnGuard не випускає нічого, що могло б врятувати велосипед, який зберігається на сходовому майданчику або в тамбурі – такі велосипеди приречені, рано чи пізно. Просто людську наївність і “ну рік стояв же – і ніхто не крав” зцілить тільки протверезна крадіжка, і то не у всіх.

Детальніше про те, що пропонує OnGuard, можна подивитися у відео презентації:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Друзі